Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Autor)
Outros Autores: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Tradutor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 380 BEN
Cópia Unknown Disponível  Localização