Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Heilbrunn, Benoit, 1969- (著者)
その他の著者: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (翻訳家)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

予約・返却請求 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: 380 BEN
所蔵 Unknown 利用可  予約する