Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας)
Outros autores: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 380 BEN
Copia Unknown Dispoñible  Facer reserva