Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Outros autores: | |
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
380 BEN |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |