Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Cur síos iomlán

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Príomhúdar: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Údar)
Údair Eile: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Aistritheoir)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
Foilsithe: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Ábhair:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Sonraí sealbhúcháin ó ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Gairmuimhir: 380 BEN
Cóip Unknown Ar fáil  Cuir Leabhar ar Coimeád