Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Egilea)
Beste egile batzuk: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Itzultzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 380 BEN
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu