Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Subjects: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: |
380 BEN |
---|---|
Copy Unknown | Available Place a Hold |