Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Autor)
Altres autors: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Traductor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 380 BEN
Còpia Unknown Disponible  Fer una reserva