Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
Ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα και παραμελημένα θέματα στην παιδαγωγική είναι η εκπαίδευση των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Σε αυτό το βιβλίο ο Christoph Anst?tz επιχειρεί να περιγράψει τη συμβολή της παιδαγωγικής στην εκπαίδευση και την ποιότητα ζωής των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Ειδικότερα...
Tallennettuna:
Päätekijä: | Anstotz, Christoph (Tekijä) |
---|---|
Muut tekijät: | Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά (Toimittaja), Αναγνώστου, Λευτέρης (Kääntäjä) |
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek German |
Julkaistu: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Sarja: | Σπουδές στην αναπηρία
|
Aiheet: |
Samankaltaisia teoksia
-
Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά
Tekijä: Jonson, B., et al.
Julkaistu: (1983) -
Το πρόβλημα των ειδικών σχολείων : για παιδιά με νοητική ανεπάρκεια και ανωριμότητα /
Tekijä: Νανάκου, Ευτυχία Σ.
Julkaistu: (1964) -
Θεραπευτική παιδαγωγική. Τεύχος πρώτον : οι πνευματικοί υστερούντες παίδες
Tekijä: Μελανίτης, Νικόλαος Γ.
Julkaistu: (1960) -
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
Tekijä: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Julkaistu: (2002) -
Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία /
Tekijä: Galland, Antoine, 1646-1715, et al.
Julkaistu: (1997)