Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
Ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα και παραμελημένα θέματα στην παιδαγωγική είναι η εκπαίδευση των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Σε αυτό το βιβλίο ο Christoph Anst?tz επιχειρεί να περιγράψει τη συμβολή της παιδαγωγικής στην εκπαίδευση και την ποιότητα ζωής των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Ειδικότερα...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Anstotz, Christoph (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά (Επιμελητής έκδοσης), Αναγνώστου, Λευτέρης (Μεταφραστής) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek German |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Σειρά: | Σπουδές στην αναπηρία
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά
ανά: Jonson, B., κ.ά.
Έκδοση: (1983) -
Το πρόβλημα των ειδικών σχολείων : για παιδιά με νοητική ανεπάρκεια και ανωριμότητα /
ανά: Νανάκου, Ευτυχία Σ.
Έκδοση: (1964) -
Θεραπευτική παιδαγωγική. Τεύχος πρώτον : οι πνευματικοί υστερούντες παίδες
ανά: Μελανίτης, Νικόλαος Γ.
Έκδοση: (1960) -
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
ανά: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Έκδοση: (2002) -
Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία /
ανά: Galland, Antoine, 1646-1715, κ.ά.
Έκδοση: (1997)