Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /

Ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα και παραμελημένα θέματα στην παιδαγωγική είναι η εκπαίδευση των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Σε αυτό το βιβλίο ο Christoph Anst?tz επιχειρεί να περιγράψει τη συμβολή της παιδαγωγικής στην εκπαίδευση και την ποιότητα ­ζωής των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Ειδικότερα...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Anstotz, Christoph (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά (Επιμελητής έκδοσης), Αναγνώστου, Λευτέρης (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
German
Έκδοση: Αθήνα : Πεδίο, 2012
Σειρά:Σπουδές στην αναπηρία
Θέματα:
LEADER 03977namaa2200373 4500
001 main_40175
003 GR-kkKDBK
005 20211121231108.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151111s2012uuuugr# |||er|||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-546-122-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h ger 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Anstotz, Christoph  |9 16947 
245 1 0 |a Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /  |c Christoph Anstotz ; μετάφραση Λευτέρης Αναγνώστου ; επιστημονική επιμέλεια Αθηνά Ζώνιου-Σιδέρη 
260 |a Αθήνα :  |b Πεδίο,  |c 2012 
300 |a 195 σ. ;  |c 23 εκ. 
490 0 |a Σπουδές στην αναπηρία 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Grundrib der Geistbehindertenpadagogik 
520 |a Ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα και παραμελημένα θέματα στην παιδαγωγική είναι η εκπαίδευση των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Σε αυτό το βιβλίο ο Christoph Anst?tz επιχειρεί να περιγράψει τη συμβολή της παιδαγωγικής στην εκπαίδευση και την ποιότητα ­ζωής των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Ειδικότερα προτείνει μια νέα οπτική για την εξέταση των κύριων πτυχών της αναπηρίας, αναλύει ουσιαστικά θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα του θέματος της νοητικής καθυστέρησης και αναδεικνύει μια σειρά σημαντικές απόψεις που έχουν διαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το πεδίο της ειδικής αγωγής. Μετά από πολλαπλές εκδόσεις, το βιβλίο αυτό του Anst?tz έχει καταστεί ένα έργο αναφοράς στη σχετική βιβλιογραφία. Απευθύνεται σε όλους εκείνους που εργάζονται με άτομα τα οποία εμφανίζουν νοητική καθυστέρηση, όπως είναι οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, οι δάσκαλοι ειδικής αγωγής, οι κοινωνικοί λειτουργοί, οι εργαζόμενοι σε δομές που ασχολούνται με τη φροντίδα αναπήρων κ.ά. Ιδιαίτερα χρήσιμο θα φανεί όμως και σε όσους θέλουν γενικότερα να κατανοήσουν και να συμβάλουν στην επίλυση των κάθε είδους προβλημάτων που προκύπτουν από τη νοητική καθυστέρηση. 
650 4 |a Άτομα με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση  |9 57076 
650 4 |a Διδασκαλία  |9 67069 
650 4 |a Νοητική υστέρηση  |x Εκπαίδευση  |9 67762 
650 4 |a Παιδαγωγική  |9 63650 
650 4 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση  |9 66938 
650 4 |a Παιδιά με νοητική υστέρηση  |x Εκπαίδευση  |9 63622 
700 1 |4 edt  |a Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά  |9 12364 
700 1 |4 trl  |a Αναγνώστου, Λευτέρης  |9 41811 
700 1 |a Anstotz, Christoph  |t Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα  |9 110116 
710 2 |4 pbl  |a Πεδίο  |9 28433 
942 |c BK 
999 |c 42812  |d 42812 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_900000000000000_ANS  |7 0  |9 55828  |a KDBK  |b KDBK  |d 2015-11-11  |e Αγορά  |i 67842015  |l 10  |o 371.9 ANS  |p 67842015  |r 2022-03-28  |s 2022-03-01  |w 2019-04-28  |y BK