Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
Ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα και παραμελημένα θέματα στην παιδαγωγική είναι η εκπαίδευση των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Σε αυτό το βιβλίο ο Christoph Anst?tz επιχειρεί να περιγράψει τη συμβολή της παιδαγωγικής στην εκπαίδευση και την ποιότητα ζωής των ατόμων με νοητική καθυστέρηση. Ειδικότερα...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Anstotz, Christoph (Autor) |
---|---|
Další autoři: | Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά (Editor), Αναγνώστου, Λευτέρης (Překladatel) |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek German |
Vydáno: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Edice: | Σπουδές στην αναπηρία
|
Témata: |
Podobné jednotky
-
Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά
Autor: Jonson, B., a další
Vydáno: (1983) -
Το πρόβλημα των ειδικών σχολείων : για παιδιά με νοητική ανεπάρκεια και ανωριμότητα /
Autor: Νανάκου, Ευτυχία Σ.
Vydáno: (1964) -
Θεραπευτική παιδαγωγική. Τεύχος πρώτον : οι πνευματικοί υστερούντες παίδες
Autor: Μελανίτης, Νικόλαος Γ.
Vydáno: (1960) -
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
Autor: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Vydáno: (2002) -
Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία /
Autor: Galland, Antoine, 1646-1715, a další
Vydáno: (1997)