Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /

Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να συμπληρώσει την εξειδικευμένη γνώση και το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για τα παιδιά με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την πρόσβασή τους στη σχολική ζωή, προσπαθώντας παράλληλα να αναδείξει με σαφήνεια τη σύνδεση ερευνητικής γνώσης και εκπαιδευτικής πρακτικ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Άλλοι συγγραφείς: Αργυρόπουλος, Βασίλης (Επιμελητής έκδοσης), Παντελιάδου, Σουζάνα (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Πεδίο, 2011
Σειρά:Εκπαίδευση και αναπηρία
Θέματα:
LEADER 03942namaa2200337 4500
001 main_40173
003 GR-kkKDBK
005 20191001214224.0
006 a|||||r|||||||||||
008 151111s2011uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-9552-29-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.9 
130 0 |a Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη  |9 110114 
245 1 0 |a Ειδική αγωγή :  |b από την έρευνα στη διδακτική πράξη /  |c επιστημονική επιμέλεια Σουζάνα Παντελιάδου και Βασίλης Αργυρόπουλος 
260 |a Αθήνα :  |b Πεδίο,  |c 2011 
300 |a 299 σ. ;  |c 23 εκ. 
490 0 |a Εκπαίδευση και αναπηρία 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
520 |a Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να συμπληρώσει την εξειδικευμένη γνώση και το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για τα παιδιά με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την πρόσβασή τους στη σχολική ζωή, προσπαθώντας παράλληλα να αναδείξει με σαφήνεια τη σύνδεση ερευνητικής γνώσης και εκπαιδευτικής πρακτικής στην ειδική αγωγή. Υιοθετώντας ένα μοντέλο πολυπρισματικής και μη κατακερματισμένης αλλά συμπαγούς θεώρησης της ειδικής εκπαίδευσης, επιστήμονες από συγκεκριμένες κατηγορίες ειδικής αγωγής παρουσιάζουν πέντε αντιπροσωπευτικούς πληθυσμούς παιδιών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (μαθησιακές δυσκολίες, φάσμα αυτισμού, νοητική καθυστέρηση, κώφωση/βαρηκοΐα, σοβαρά προβλήματα όρασης) και εξετάζουν σχετικά ζητήματα: (α) οργάνωσης χώρου και μαθησιακού περιβάλλοντος, (β) προσαρμοσμένου και εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού, (γ) οργάνωσης της διδασκαλίας (στρατηγικές και τεχνικές διδασκαλίας), και (δ) σύγχρονων τάσεων και προβληματισμών στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Ο τόμος αυτός θα δώσει την ευκαιρία σε όσους ενδιαφέρονται και εργάζονται στον συγκεκριμένο χώρο να ανακαλύψουν τον εκπαιδευτικό πλούτο της ειδικής αγωγής και να κινητοποιηθούν έτσι ώστε να αποτελέσουν παράγοντα της δυναμικής λύσης των προβλημάτων. 
650 4 |a Αυτιστικά παιδιά  |9 63636 
650 4 |a Διδασκαλία  |9 67069 
650 4 |a Μάθηση, Δυσκολίες της  |9 67778 
650 4 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση  |9 66938 
650 4 |a Παιδιά με νοητική υστέρηση  |x Εκπαίδευση  |9 63622 
700 1 |4 edt  |a Αργυρόπουλος, Βασίλης  |9 15202 
700 1 |4 edt  |a Παντελιάδου, Σουζάνα  |9 37050 
710 2 |4 pbl  |a Πεδίο  |9 28433 
942 |c BK 
999 |c 42810  |d 42810 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_900000000000000_ΕΙΔ  |7 0  |9 55826  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2015-11-11  |e Αγορά  |i 67852015  |l 32  |m 1  |o 371.9 ΕΙΔ  |p 67852015  |r 2022-04-26  |s 2022-04-06  |w 2019-04-28  |y BK