Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριοι συγγραφείς: | Παπακωνσταντίνου, Χρυσ. (Údar), Τσιρίμπας, Αντώνιος (Údar) |
|---|---|
| Formáid: | Leabhar |
| Teanga: | Greek |
| Foilsithe: |
Αθήναι :
[χ.ό.],
[195-]
|
| Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση
le: Σαρρής, Δημήτριος
Foilsithe: (2004) -
Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη /
le: Μιζαμίδου, Κυριακή Π.
Foilsithe: (2018) -
Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού /
le: Αναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ., 1941-
Foilsithe: (1997) -
Georgii Sacellarii| Medicina Doctoris| Anotatio res et observati| clinici instituti Vindobonensis| Γεωργίου Σακελλαρίου| κλινικές σημειώσεις και παραδόσεις. Αξιοσημείωτος ιστορία, ην ο Φραγκ εν ταις παραδόσεως διηγειται.
le: Σακελλάριος, Γεώργιος Κ., 1765-1838 -
Η ώρα του παραμυθιού /
Foilsithe: (1982)