Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
সংরক্ষণ করুন:
| প্রধান লেখক: | Παπακωνσταντίνου, Χρυσ. (Author), Τσιρίμπας, Αντώνιος (Author) |
|---|---|
| বিন্যাস: | গ্রন্থ |
| ভাষা: | Greek |
| প্রকাশিত: |
Αθήναι :
[χ.ό.],
[195-]
|
| বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση
অনুযায়ী: Σαρρής, Δημήτριος
প্রকাশিত: (2004) -
Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη /
অনুযায়ী: Μιζαμίδου, Κυριακή Π.
প্রকাশিত: (2018) -
Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού /
অনুযায়ী: Αναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ., 1941-
প্রকাশিত: (1997) -
Georgii Sacellarii| Medicina Doctoris| Anotatio res et observati| clinici instituti Vindobonensis| Γεωργίου Σακελλαρίου| κλινικές σημειώσεις και παραδόσεις. Αξιοσημείωτος ιστορία, ην ο Φραγκ εν ταις παραδόσεως διηγειται.
অনুযায়ী: Σακελλάριος, Γεώργιος Κ., 1765-1838 -
Η ώρα του παραμυθιού /
প্রকাশিত: (1982)