Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
| Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| Ταξιθετικός Αριθμός: |
370 ΚΟΥ |
|---|---|
| Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |