Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριοι συγγραφείς: | Παπακωνσταντίνου, Χρυσ. (Συγγραφέας), Τσιρίμπας, Αντώνιος (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήναι :
[χ.ό.],
[195-]
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση
ανά: Σαρρής, Δημήτριος
Έκδοση: (2004) -
Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη /
ανά: Μιζαμίδου, Κυριακή Π.
Έκδοση: (2018) -
Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού /
ανά: Αναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ., 1941-
Έκδοση: (1997) -
Georgii Sacellarii| Medicina Doctoris| Anotatio res et observati| clinici instituti Vindobonensis| Γεωργίου Σακελλαρίου| κλινικές σημειώσεις και παραδόσεις. Αξιοσημείωτος ιστορία, ην ο Φραγκ εν ταις παραδόσεως διηγειται.
ανά: Σακελλάριος, Γεώργιος Κ., 1765-1838 -
Η ώρα του παραμυθιού /
Έκδοση: (1982)