Νέα μέσα, είσαι μέσα : social media marketing /

Social Media Marketing Οι καταναλωτές ανταλλάσσουν γνώμες, κάνουν κριτική, ζητούν βοήθεια, κάνουν προτάσεις και βαθμολογούν προϊόντα στα Social Media sites. Σύμφωνα με έρευνες, οι καταναλωτές που μετέχουν στα Social Media (τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) στις ΗΠΑ έχουν φτάσει τα 122 εκατομμύρια! Οι...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Πασχόπουλος, Αρσένης (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Κλειδάριθμος, 2010
Gaiak:
LEADER 03675namaa2200325 4500
001 main_32504
003 GR-kkKDBK
005 20210331211949.0
006 a|||||r|||||||||||
008 140204s2010uuuugr#a|||grb||| 000|0 gre d
020 |a 978-960-461-319-9 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 658 
100 1 |4 aut  |a Πασχόπουλος, Αρσένης  |9 13222 
245 1 0 |a Νέα μέσα, είσαι μέσα :  |b social media marketing /  |c Αρσένης Πασχόπουλος 
260 |a Αθήνα :  |b Κλειδάριθμος,  |c 2010 
300 |a 99 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και λεξικό όρων 
520 |a Social Media Marketing Οι καταναλωτές ανταλλάσσουν γνώμες, κάνουν κριτική, ζητούν βοήθεια, κάνουν προτάσεις και βαθμολογούν προϊόντα στα Social Media sites. Σύμφωνα με έρευνες, οι καταναλωτές που μετέχουν στα Social Media (τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) στις ΗΠΑ έχουν φτάσει τα 122 εκατομμύρια! Οι εταιρείες λοιπόν κατάλαβαν πως, εκτός από την ευκαιρία για διαφήμιση, δεν μπορούν να λείπουν από τους τόπους στους οποίους οι καταναλωτές συζητούν και κρίνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αυτές προσφέρουν. Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να εξηγήσει με απλά λόγια τι είναι τα Social Media sites, ποια είναι και πώς λειτουργούν, ώστε να μπορέσουν οι επιχειρηματίες να αξιολογήσουν ποια να επιλέξουν και πώς να τα εκμεταλλευτούν προκειμένου να προωθήσουν την επιχείρησή τους. Με το βιβλίο αυτό: •Ανακαλύψτε τα social media και τα εργαλεία social media marketing. •Μάθετε πώς είναι δομημένα και ποιες λειτουργίες προσφέρουν τα μεγαλύτερα social media sites. •Γνωρίστε ποιοι, πού, πώς και γιατί χρησιμοποιούν τα social media. •Ανακαλύψτε ποιους εταιρικούς στόχους μπορείτε να πετύχετε μέσω των social media. •Δημιουργήστε ένα απλό και πρακτικό σχέδιο social media marketing. •Δείτε πώς μπορείτε να μετρήσετε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας. 
650 4 |a Facebook  |9 55197 
650 4 |a Twitter  |9 57757 
650 4 |a Διαδικτύωση (Τηλεπικοινωνία)  |9 57475 
650 4 |a Κοινωνικά δίκτυα στο Διαδίκτυο  |9 57634 
650 4 |a Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο  |9 57436 
650 7 |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης  |9 65060 
700 1 |a Πασχόπουλος, Αρσένης  |t Νέα μέσα, είσαι μέσα : social media marketing  |9 102221 
710 2 |4 pbl  |a Κλειδάριθμος  |9 27345 
942 |c BK 
999 |c 34289  |d 34289 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000_ΠΑΣ  |7 0  |9 46119  |a KDBK  |b KDBK  |d 2014-02-04  |e Δωρεά Ίδρυμα "Σταύρος Νιάρχος" πρόγραμμα Future Library  |i 00342014  |l 4  |m 1  |o 658 ΠΑΣ  |p 00342014  |r 2021-07-29  |s 2021-06-28  |w 2019-04-28  |y BK