Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers /
Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Osterwalde, Alexander (Συγγραφέας), Pigneur, Yves (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | The Movement (Εικονογράφος) |
Άλλοι συγγραφείς: | Clark, Tim, 1956- (Επιμελητής έκδοσης), Smith, Alan (Εικονογράφος) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Hoboken :
Wiley,
2010
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η στρατηγική των επιχειρήσεων /
ανά: Grieve-Smith, John
Έκδοση: (1987) -
Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας /
ανά: White, Margaret A., κ.ά.
Έκδοση: (2010) -
Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία /
ανά: Παπαδάκης, Βασίλης Μ.
Έκδοση: (2002) -
Εισαγωγή στο στρατηγικό μάνατζμεντ /
ανά: Hunger, J. David, 1941-, κ.ά.
Έκδοση: (2004) -
The laws of simplicity : design, technology, business, life /
ανά: Maeda, John
Έκδοση: (2006)