Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers /
Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front...
Zapisane w:
Główni autorzy: | Osterwalde, Alexander (Autor), Pigneur, Yves (Autor) |
---|---|
Korporacja: | The Movement (Ilustrator) |
Kolejni autorzy: | Clark, Tim, 1956- (Redaktor), Smith, Alan (Ilustrator) |
Format: | Książka |
Język: | English |
Wydane: |
Hoboken :
Wiley,
2010
|
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Η στρατηγική των επιχειρήσεων /
od: Grieve-Smith, John
Wydane: (1987) -
Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας /
od: White, Margaret A., i wsp.
Wydane: (2010) -
Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία /
od: Παπαδάκης, Βασίλης Μ.
Wydane: (2002) -
Εισαγωγή στο στρατηγικό μάνατζμεντ /
od: Hunger, J. David, 1941-, i wsp.
Wydane: (2004) -
The laws of simplicity : design, technology, business, life /
od: Maeda, John
Wydane: (2006)