Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές /
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελ...
সংরক্ষণ করুন:
অন্যান্য লেখক: | Παντελιάδου, Σουζάνα (Editor), Φιλιππάτου, Διαμάντω (Editor) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
মালা: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /
অনুযায়ী: Tomlinson, Carol Ann
প্রকাশিত: (2015) -
Η ομαδική διδασκαλία στην εκπαίδευση : μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση /
অনুযায়ী: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
প্রকাশিত: (2001) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
অনুযায়ী: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
প্রকাশিত: (1959) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
প্রকাশিত: (1985) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : για εκπαιδευτικούς και γονείς : πρακτικές λύσεις, αποτελεσματική αντιμετώπιση /
অনুযায়ী: Κανελλοπούλου, Αφεντία
প্রকাশিত: (2001)