Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 圖書 |
語言: | Greek |
出版: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: |
372 ΜΠΟ |
---|---|
復印件 Unknown | 可用 預訂 |