Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
Onderwerpen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: |
372 ΜΠΟ |
---|---|
Kopie Unknown | Beschikbaar Plaats een reservatie |