Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Μπουντά, Ελένη Ε. (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Πάτρα : Opportuna, 2009
Onderwerpen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Exemplaargegevens van ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: 372 ΜΠΟ
Kopie Unknown Beschikbaar  Plaats een reservatie