Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: |
372 ΜΠΟ |
---|---|
所蔵 Unknown | 利用可 予約する |