Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Μπουντά, Ελένη Ε. (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Πάτρα : Opportuna, 2009
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 372 ΜΠΟ
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה