Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
Gorde:
Egile nagusia: | |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Greek |
Argitaratua: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
Gaiak: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: |
372 ΜΠΟ |
---|---|
Alea Unknown | Eskuragarri Erreserbatu |