Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /

Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Μπουντά, Ελένη Ε. (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Πάτρα : Opportuna, 2009
الموضوعات:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

تفاصيل المقتنيات من ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: 372 ΜΠΟ
النسخة Unknown متاح  أحجز النسخة