Ιστορική γνώση-σκέψη : έρευνα στα αναλυτικά προγράμματα του δημοτικού σχολείου /
Οι περισσότεροι σήμερα, στον δυτικό κόσμο, συμφωνούν ότι η σχολική ιστορία γίνεται ενδιαφέρουσα και χρήσιμη στους μαθητές καθώς καλλιεργεί ιστορική σκέψη-γνώση, μια σύνθετη διανοητική δεξιότητα η οποία τους βοηθά να κατανοήσουν τον εαυτό τους μέσα στο κοινωνικό, πολιτισμικό και εθνικό περιβάλλον του...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Μπουντά, Ελένη Ε. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Πάτρα :
Opportuna,
2009
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Προγράμματα ωρολόγια και αναλυτικά παντός είδους πληρών δημοτ. σχολείων αρρένων και θηλέων /
Publié: (1921) -
Ένα σεντούκι γεμάτο μυστικά
Publié: (2006) -
Τι πρέπει να ξέρω στη Δ΄ Δημοτικού : μάθηση, ψυχολογία /
par: Μακρής, Κωνσταντίνος -
Ελληνική ιστορία : από της αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως υπό των Φράγκων μέχρι των καθ' ημάς χρόνων /
par: Βραχνός, Νικόλαος Ι.
Publié: (1914) -
Ελληνική ιστορία : από της αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως υπό των Φράγκων μέχρι των καθ' ημάς χρόνων : διά την Γ' τάξιν των ελληνικών σχολείων και την αντίστοιχον τάξιν των λοιπών σχολείων της μέσης εκπαιδεύσεως /
par: Βαλάκης, Παύλος Α.
Publié: (1923)