Marketing II. τόμος Δ, σχεδιασμός προγραμμάτων μάρκετινγκ /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Κεχαγιάς, Ιωάννης (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Πάτρα : Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, 2001
Témata:
On-line přístup:https://www.eap.gr/images/stories/pdf/DEO33_D_Schediasmos_Programmaton_Marketing_F365.pdf

Internet

https://www.eap.gr/images/stories/pdf/DEO33_D_Schediasmos_Programmaton_Marketing_F365.pdf

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informace o exemplářích z: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658 ΕΛΛ
Jednotka Unknown (τ.4) Dostupné  Požadavek
Jednotka Unknown (τ.4) Dostupné  Požadavek