Marketing II. τόμος Δ, σχεδιασμός προγραμμάτων μάρκετινγκ /

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κεχαγιάς, Ιωάννης (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Πάτρα : Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, 2001
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.eap.gr/images/stories/pdf/DEO33_D_Schediasmos_Programmaton_Marketing_F365.pdf
LEADER 01684namaa2200289 4500
001 main_24834
003 GR-kkKDBK
005 20191217091430.0
006 a|||||r|||||||||||
008 090528s2001uuuugr#f|||dr|||| 000|0 gre d
999 |c 25773  |d 25773 
020 |a 960-538-306-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 658 
100 1 |4 aut  |a Κεχαγιάς, Ιωάννης  |9 4764 
245 1 0 |a Marketing II.  |n τόμος Δ,  |p σχεδιασμός προγραμμάτων μάρκετινγκ /  |c Ιωάννης Κεχαγιάς 
260 |a Πάτρα :  |b Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών,  |c 2001 
300 |a 4 τ. :  |b πίν. ;  |c 29 εκ. 
500 |a Πρόγραμμα σπουδών: Διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών 33/Δ 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |9 62456 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 62353 
700 1 |a Κεχαγιάς, Ιωάννης  |t Marketing II.  |9 94490 
710 2 |4 pbl  |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.  |b Σχολή Κοινωνικών Επιστημών  |9 27609 
856 |u https://www.eap.gr/images/stories/pdf/DEO33_D_Schediasmos_Programmaton_Marketing_F365.pdf 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658_000000000000000_ΕΛΛ  |7 0  |9 37002  |a KDBK  |b KDBK  |d 2009-05-28  |e Δωρεά Ε.Α.Π.  |h τ.4  |i 03272009  |l 4  |o 658 ΕΛΛ  |p 03272009  |r 2020-02-17  |s 2020-02-04  |w 2019-04-28  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658_000000000000000_ΕΛΛ  |7 0  |9 37003  |a KDBK  |b KDBK  |d 2009-05-28  |e Δωρεά Ε.Α.Π.  |h τ.4  |i 03282009  |l 4  |m 2  |o 658 ΕΛΛ  |p 03282009  |r 2020-02-11  |s 2020-01-14  |w 2019-04-28  |y BK