Marketing II. τόμος Δ, σχεδιασμός προγραμμάτων μάρκετινγκ /

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Κεχαγιάς, Ιωάννης (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Πάτρα : Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, 2001
Fag:
Online adgang:https://www.eap.gr/images/stories/pdf/DEO33_D_Schediasmos_Programmaton_Marketing_F365.pdf
Beskrivelse
Emne beskrivelse:Πρόγραμμα σπουδών: Διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών 33/Δ
Fysisk beskrivelse:4 τ. : πίν. ; 29 εκ.
ISBN:960-538-306-3