Marketing II. τόμος Δ, σχεδιασμός προγραμμάτων μάρκετινγκ /

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κεχαγιάς, Ιωάννης (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Πάτρα : Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, 2001
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.eap.gr/images/stories/pdf/DEO33_D_Schediasmos_Programmaton_Marketing_F365.pdf
Περιγραφή
Περιγραφή τεκμηρίου:Πρόγραμμα σπουδών: Διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών 33/Δ
Φυσική περιγραφή:4 τ. : πίν. ; 29 εκ.
ISBN:960-538-306-3