Μάνατζμεντ : 375 επισημάνσεις /
Η αναβλητικότητα μπορεί να μην τελειώσει ποτέ: Πόσους λευκούς κύκνους πρέπει να παρατηρήσουμε, για να συμπεράνουμε ότι όλοι οι κύκνοι είναι λευκοί; Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε τη δύναμη που έχετε συγκεντρώσει είναι να τη χαρίζετε. Τι διαφοροποιεί ένα "δύσκολο" μάνατζερ από έναν &...
保存先:
第一著者: | Κωστούλας, Γιώργος Ι. (著者) |
---|---|
その他の著者: | Gangi, Antonio (編集者) |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Νέα Σύνορα,
1995
|
シリーズ: | Οικονομία
|
主題: |
類似資料
-
Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ εξαγωγών. Τόμος Β'
出版事項: (1991) -
Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ
出版事項: (2001) -
Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ
出版事項: (2001) -
Leasing, factoring, forfaiting, franchising, venture, capital : η λειτουργία των σύγχρονων χρηματοοικονομικών θεσμών στη χώρα μας
著者:: Γαλάνης, Βασίλειος Π.
出版事項: (2000) -
Μάρκετινγκ ΙΙ.
著者:: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος Χ., 1946-, 等
出版事項: (2000)