Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Izdaja: | 19η έκδ., βελτ. |
Teme: |
Podobne knjige/članki
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
od: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Izdano: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Izdano: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
od: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Izdano: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
od: Anstotz, Christoph
Izdano: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Izdano: (2011)