Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (लेखक) |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
संस्करण: | 19η έκδ., βελτ. |
विषय: |
समान संसाधन
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
द्वारा: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
प्रकाशित: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
प्रकाशित: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
द्वारा: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
प्रकाशित: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
द्वारा: Anstotz, Christoph
प्रकाशित: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
प्रकाशित: (2011)