Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Συγγραφέας) |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
מהדורה: | 19η έκδ., βελτ. |
נושאים: |
פריטים דומים
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
מאת: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
יצא לאור: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
יצא לאור: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
מאת: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
יצא לאור: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
מאת: Anstotz, Christoph
יצא לאור: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
יצא לאור: (2011)