Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Tallennettuna:
Päätekijä: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Tekijä) |
---|---|
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek |
Julkaistu: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Painos: | 19η έκδ., βελτ. |
Aiheet: |
Samankaltaisia teoksia
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
Tekijä: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Julkaistu: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Julkaistu: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Tekijä: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Julkaistu: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
Tekijä: Anstotz, Christoph
Julkaistu: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Julkaistu: (2011)