Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Saved in:
Main Author: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Author) |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Edition: | 19η έκδ., βελτ. |
Subjects: |
Similar Items
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
by: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Published: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Published: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
by: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Published: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
by: Anstotz, Christoph
Published: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Published: (2011)