Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Ausgabe: | 19η έκδ., βελτ. |
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
von: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Veröffentlicht: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Veröffentlicht: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
von: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Veröffentlicht: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
von: Anstotz, Christoph
Veröffentlicht: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Veröffentlicht: (2011)