Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Awdur) |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek |
Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Rhifyn: | 19η έκδ., βελτ. |
Pynciau: |
Eitemau Tebyg
-
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
gan: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Cyhoeddwyd: (2002) -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες /
Cyhoeddwyd: (2008) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
gan: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Cyhoeddwyd: (1989) -
Βασικές αρχές της παιδαγωγικής για τα νοητικά καθυστερημένα άτομα /
gan: Anstotz, Christoph
Cyhoeddwyd: (2012) -
Ειδική αγωγή : από την έρευνα στη διδακτική πράξη /
Cyhoeddwyd: (2011)