Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων

Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Σταύρου, Λάμπρος Σ. (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Ανθρωπος, 2002
Ausgabe:19η έκδ., βελτ.
Schlagworte:
Beschreibung
Zusammenfassung:Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική υστέρηση.
Beschreibung:Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο
Beschreibung:575 σ. : διαγραμμ., πίν., φωτ. ; 20 εκ.
ISBN:960-7230-01-9