Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων

Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική...

সম্পূর্ণ বিবরণ

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Author)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
প্রকাশিত: Αθήνα : Ανθρωπος, 2002
সংস্করন:19η έκδ., βελτ.
বিষয়গুলি:
বিবরন
সংক্ষিপ্ত:Στο σύγγραμμα αυτό, προσεγγίζεται, από ψυχολογική, ψυχαναλυτική και ψυχοπαιδαγωγική άποψη, η «κανονική» ή «φυσιολογική» και η «διαταραγμένη» ή «αποκλίνουσα» συμπεριφορά του νηπίου, του παιδιού και του εφήβου. Με ενδελεχή μελέτη, προσεγγίζονται δύο κυρίως οντότητες: ο παιδικός αυτισμός και η νοητική υστέρηση.
উপাদানের বিবরণ:Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο
দৈহিক বর্ননা:575 σ. : διαγραμμ., πίν., φωτ. ; 20 εκ.
আইসবিএন:960-7230-01-9