Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες: Στην πρώτη προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη, το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστ...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Schlagworte: |