Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες: Στην πρώτη προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη, το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστ...
Spremljeno u:
Glavni autor: | |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2002
|
Teme: |
Sažetak: | Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες: Στην πρώτη προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη, το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστέρηση. Στην τρίτη ενότητα ερευνάται, δομείται και οριοθετείται η διδακτική στρατηγική και μεθοδολογία εισαγωγής του παιδιού με νοητική υστέρηση στις λογικομαθηματικές έννοιες. |
---|---|
Opis djela: | Στη βιβλιοθήκη υπάρχει μόνο ο τόμος Α΄ |
Opis: | 414 σ. ; 21 εκ. |
Bibliografija: | Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήρια |
ISBN: | 960-88112-0-1 |