Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /

Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες: Στην πρώτη προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη, το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστ...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Σταύρου, Λάμπρος Σ. (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Ανθρωπος, 2002
Gaiak:
Deskribapena
Gaia:Το σύγγραμμα αυτό συναπαρτίζεται από τρεις ενότητες: Στην πρώτη προσεγγίζεται η φύση και η έννοια της νοητικής υστέρησης όπως και η προβληματική της συγκρισιμότητας ανάμεσα στην κανονική και ελλειμματική γνωστική εξέλιξη. Στη δεύτερη, το πρόβλημα της αγωγής και εκπαίδευσης του παιδιού με νοητική υστέρηση. Στην τρίτη ενότητα ερευνάται, δομείται και οριοθετείται η διδακτική στρατηγική και μεθοδολογία εισαγωγής του παιδιού με νοητική υστέρηση στις λογικομαθηματικές έννοιες.
Alearen deskribapena:Στη βιβλιοθήκη υπάρχει μόνο ο τόμος Α΄
Deskribapen fisikoa:414 σ. ; 21 εκ.
Bibliografia:Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήρια
ISBN:960-88112-0-1