Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση
Το βιβλίο αυτό διαπραγματεύεται το ρόλο του θεατρικού παιχνιδιού, του παραμυθιού και της μαριονέτας στην ψυχοπαιδαγωγική και θεραπευτική επανεκπαίδευση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Στο θεωρητικό μέρος οριοθετούνται και αναλύονται βασικές έννοιες προερχόμενες από τη γνωστική και ψυχαναλυτική ψυχο...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Ανθρωπος,
2004
|
الموضوعات: |
الملخص: | Το βιβλίο αυτό διαπραγματεύεται το ρόλο του θεατρικού παιχνιδιού, του παραμυθιού και της μαριονέτας στην ψυχοπαιδαγωγική και θεραπευτική επανεκπαίδευση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Στο θεωρητικό μέρος οριοθετούνται και αναλύονται βασικές έννοιες προερχόμενες από τη γνωστική και ψυχαναλυτική ψυχολογία, οι οποίες συγκροτούν την επιστημολογική σκευή του πονήματος. |
---|---|
وصف المادة: | Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήρια Προλογίζει με ανέκδοτο ποίημα ο Ευγένιος Τριβιζάς |
وصف مادي: | 295 σ. ; 20 εκ. |
ردمك: | 960-88112-1-X |