Σαρρής, Δ. (2004). Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση. Αθήνα: Ανθρωπος.
Παραπομπή Chicago StyleΣαρρής, Δημήτριος. Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση. Αθήνα: Ανθρωπος, 2004.
Παραπομπή MLAΣαρρής, Δημήτριος. Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση. Αθήνα: Ανθρωπος, 2004.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.