Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Teme:

Similar Items