Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsman: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Författare, medförfattare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Ämnen:
Beskrivning
Sammanfattning:Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόηση και ερμηνεία του ρόλου του διευθυντή σχολείου στην ελληνική πραγματικότητα.
Fysisk beskrivning:156 σ. ; 23 εκ.
ISBN:960-343-306-3