Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση
Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek |
Cyhoeddwyd: |
Θεσσαλονίκη :
Κυριακίδη Αφοι,
1995
|
Pynciau: |
LEADER | 01807namaa2200241 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_17746 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191003120522.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 041216s1995uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
999 | |c 17903 |d 17903 | ||
020 | |a 960-343-306-3 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 371 | |
100 | 1 | |4 aut |a Παπαναούμ, Ζωή Π. |9 39137 | |
245 | 1 | 2 | |a Η διεύθυνση σχολείου : |b θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση |
260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Κυριακίδη Αφοι, |c 1995 | ||
300 | |a 156 σ. ; |c 23 εκ. | ||
520 | |a Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόηση και ερμηνεία του ρόλου του διευθυντή σχολείου στην ελληνική πραγματικότητα. | ||
650 | 4 | |a Σχολεία |x Διοίκηση και οργάνωση |9 67759 | |
700 | 1 | |a Παπαναούμ, Ζωή Π. |t Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση |9 86985 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_000000000000000_ΠΑΠ |7 0 |9 26595 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000199759 |l 16 |m 1 |o 371 ΠΑΠ |p 0000000199759 |r 2022-04-04 |s 2022-03-02 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Ζ121404] |