Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση

Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόη...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Tác giả)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη Αφοι, 1995
Những chủ đề:
LEADER 01807namaa2200241 4500
001 main_17746
003 GR-kkKDBK
005 20191003120522.0
006 a|||||r|||||||||||
008 041216s1995uuuu###|||| |||||u||||||gre d
999 |c 17903  |d 17903 
020 |a 960-343-306-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371 
100 1 |4 aut  |a Παπαναούμ, Ζωή Π.  |9 39137 
245 1 2 |a Η διεύθυνση σχολείου :  |b θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κυριακίδη Αφοι,  |c 1995 
300 |a 156 σ. ;  |c 23 εκ. 
520 |a Η γενικευμένη απογοήτευση από τα επίτευγματα της εκπαίδευσης σε πολλές χώρες, όπως και το χρόνιο ζήτημα της αναβάθμισης των σχολείων, στρέφουν σήμερα το επιστημονικό ενδιαφέρον στη σχολική μονάδα και τη διευθυνσή της. Η μελέτη αυτή επιχειρί να συμβάλλει στη συζήτηση για το θέμα αυτό και στην κατανόηση και ερμηνεία του ρόλου του διευθυντή σχολείου στην ελληνική πραγματικότητα. 
650 4 |a Σχολεία  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 67759 
700 1 |a Παπαναούμ, Ζωή Π.  |t Η διεύθυνση σχολείου : θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση  |9 86985 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_000000000000000_ΠΑΠ  |7 0  |9 26595  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000199759  |l 16  |m 1  |o 371 ΠΑΠ  |p 0000000199759  |r 2022-04-04  |s 2022-03-02  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ121404]