Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων : εγχειρίδιο για ψυχολόγους

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στη νοημοσύνη και στους τρόπους αξιολόγησής της. Τα κεφάλαια εξετάζουν το ρόλο της κλινικής συνέντευξης και παρατήρησης στην αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων, καθώς και τρόπους ανάλυσης και ερμηνείας των αποτελεσμάτων συγκεκριμένων παιδιών από τ...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Μόττη-Στεφανίδη, Φρόσω (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 1999
Saila:Σχολική ψυχολογία ; 1
Gaiak:

Antzeko izenburuak